אחריות


חותמת חום מוטבעת בחלקו העליון של המצבר, מצד שמאל (ראה/י דוגמא מעלה) ומייצגת את תחילת תקופת האחריות למצבר שנרכש על ידכם
האחריות תקפה בהצגת תעודת אחריות מקורית וחשבונית מקור מבית העסק בו נרכש המצבר Download sketch.
יש לציין כי נזק במזיד למצבר או לחותמת החום (שפשוף, ליטוש) או ריקון המצבר ממתח מבטלים / מסירים את תקופת האחריות מהמצבר 엑자일.

להלן הסבר אודות האופן בו יש לקרוא את חותמת החום :
זוג המספרים מימין לקו נטוי (בדוגמא “20”) מייצגים את השנה בו נרכש המצבר, קרי, 2020 Download the next Kids Chan.
זוג המספרים משמאל לקו הנטוי (בדוגמא “02”) מציינים את החודש, קרי, חודש פברואר.

להלן פירוט אודות חודשי האחריות הניתנים ע”י חב’ טלרון לפי סוג המצבר:
סטארט-אפ 12 – ניתנים כ-12 חודשי אחריות המתחילים בתאריך הנקוב בחותמת החום
סטארט-אפ 18 – ניתנים כ-18 חודשי אחריות המתחילים בתאריך הנקוב בחותמת החום

VARTA – ניתנים כ-24 חודשי אחריות המתחילים בתאריך הנקוב בחותמת החום

לכל שאלה נוספת מוזמנים לפנות למוקד הטלפוני 1-700-700-130 של חברת טלרון הפעיל בימים ראשון – חמישי בין השעות 8:30 – 16:00.